Retourneren ComputerWinkelNissewaard

Uitzonderingen

Zakelijk aangekocht? 
Bedrijven kunnen bij ons alleen ruilen naar een gelijkwaardig geprijsd artikel of met bijbetaling een duurder artikel bestellen.
Bestelling met nieuwe accu in laten bouwen?
Indien je opdracht hebt gegeven om een nieuwe accu te laten inbouwen dan kan het artikel niet meer voor herroeping worden teruggestuurd, ruilen en/of garantie zijn natuurlijk nog wel mogelijk.
Maatwerk
Artikel(en) met maatwerk opties kunnen alleen retour voor herroeping zonder de gemaakte maatwerkkosten. b.v. De door u gekozen installatie van een Windows besturingssysteem inclusief drivers en activatiekosten etc.. kost ons veel tijd en personeelskosten die gemaakt worden en zullen niet gecrediteerd worden. 


Belangrijk:
Bij afkeur (niet voldaan aan onze retourvoorwaarden) brengen wij € 15,- administratiekosten in rekening, waarna wij het artikel zullen terugzenden.


Artikel ruilen

Je wilt jouw bestelling ruilen voor een ander product, model of type? Dit hoeft geen enkel probleem te zijn.



Retourinstructies en voorwaarden*

  • Download en vul het bovenstaande retourformulier in.
  • Verwijder iCloud en inlogcodes van iPhone, macbook of laptop.  (uitschakelen kan ook online klik hier)
  • Voeg een kopie van je retour-aanvraag toe aan de doos.
  • Zorg voor voldoende opvulling in de doos zodat het product niet beschadigd kan raken. (eigen risico)
  • Zorg ervoor dat de doos voldoende en stevig dicht getapet is.
  • Niet schrijven op de doos.
  • Bij iPhone's en iPad's en Macbooks is het een vereiste dat de witte verpakkingsdoos mee terug komt. (hier staan het serienummer, iMei-code en ter controle dat het onze producten betreft de Garantie sticker op vermeld.)
  • Wij verwachten dat het product net zo netjes verpakt en schoon terug komt zoals wij dit ook hebben geleverd.
    Vervuilde producten met sporen van gebruik nemen wij niet terug!
  • Op accu's geven wij geen garantie en kunnen niet retour
*Indien niet aan onze voorwaarden is voldaan kunnen wij uw aanvraag niet in behandeling nemen en sturen wij deze weer retour afzender.

Letop:
Wij betalen bij een "ruilopdracht" alleen de verzendkosten jouw kant op en niet de retourkosten.
Het risico van retourneren via een Post bedrijf ligt altijd bij degene die het pakket verzend. Wij adviseren PostNL en om uw eigendom aangetekend te verzenden.

U kunt het product goed verpakt verzenden naar ons.

Print uw retourlabel (klik hier)


Na ontvangst van uw retour:
Uw retour zal binnen 7 werkdagen worden gecontroleerd en verwerkt.